Lisa McKnight, senior viceprezidentka Barbie, o tom jak provést značku marketingovým obratem
Nejikoničtější panenka na světě potřebovala po 57 letech a více než miliardě prodaných kusů nutně změnu. Mattel měl pocit, že Barbie ztrácí pro novou generaci rodičů půvab a proto se rozhodl, že nazrál čas posunout se od luxusního, ale mdlého životního stylu, který byl pro 11,5 palcovou panenku léta typický.
Mattel se vrátil ke své původní podstatě – být skutečnou inspirací jak pro mladé dívky, tak pro jejich rodiče – a plně přijal za svou sílu ženskosti. Ve spolupráci s BBDO značka spustila kampaň, aby v ní představila úplně novou řadu panenek, které dívkám pomáhají představit si budoucnost plnou nekonečných možností.
Lisa McKnight vypráví příběh, jak značka získala zpět relevanci díky proměně na platformu pro posílení a inkluzivitu.
Záznam prezentace z konference Most Contagious najdete v databázi Contagious I/O. Pokud chcete zjistit, jak vám může Contagious pomoct učit se od nejlepších hlav v oboru klikněte sem.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz