News & Views

Most Contagious Talk: The Oatly Department of Mind Control /

Co se stalo se značkou ovesného mléka, když zrušila své marketingové oddělení

Oatly, rostlinná alternativa kravského mléka, existovala už třicet let a teprve potom se stala jedním z největších vyzyvatelů v kategorii potravin. Ve své prezentaci na Most Contagious 2019 globální CCO Oatly John Schoolcraft vysvětlil, proč se vám bez marketingového oddělení možná povede lépe, jak vyvolat změnu, a co musí značka udělat, aby dala přednost zvědavosti a kreativitě před konvencemi.

Úplným zrušením marketingového oddělení a jeho nahrazením „Oatly Department of Mind Control Schoolcraft“ a jeho týmem kreativců získali v Oatly unikátní tón, který často zpochybňuje roli firem a značek ve společnosti a životěch lidí. A zároveň vybudovali značku, která je okamžitě rozpoznatelná, jelikož lidi neustále povzbuzuje k malým krůčkům směrem ke zlepšení života jednotlivce a osvojení udržitelnějších alternativ vzhledem k budoucnosti planety.

Záznam vystoupení najdete v naší databázi Contagious I/O. Abyste zjistili, jak vám může  Contagious pomoct učit se od nejlepších hlav v oboru klikněte sem.


Rezervace /

Contagious může vaše údaje použít k zasílání informací o službách a obsahu, které by vás mohly zajímat. Pokud je nepovažujete za relevantní, můžete se z odběru kdykoliv odhlásit. Podívejte se prosím na naše zásady ochrany osobních údajů.

Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout