Co se stalo se značkou ovesného mléka, když zrušila své marketingové oddělení
Oatly, rostlinná alternativa kravského mléka, existovala už třicet let a teprve potom se stala jedním z největších vyzyvatelů v kategorii potravin. Ve své prezentaci na Most Contagious 2019 globální CCO Oatly John Schoolcraft vysvětlil, proč se vám bez marketingového oddělení možná povede lépe, jak vyvolat změnu, a co musí značka udělat, aby dala přednost zvědavosti a kreativitě před konvencemi.
Úplným zrušením marketingového oddělení a jeho nahrazením „Oatly Department of Mind Control Schoolcraft“ a jeho týmem kreativců získali v Oatly unikátní tón, který často zpochybňuje roli firem a značek ve společnosti a životěch lidí. A zároveň vybudovali značku, která je okamžitě rozpoznatelná, jelikož lidi neustále povzbuzuje k malým krůčkům směrem ke zlepšení života jednotlivce a osvojení udržitelnějších alternativ vzhledem k budoucnosti planety.
Záznam vystoupení najdete v naší databázi Contagious I/O. Abyste zjistili, jak vám může Contagious pomoct učit se od nejlepších hlav v oboru klikněte sem.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz