News & Views

Open Table nabízí rezervace nákupů   /

Rezervační platforma bookuje místo stolů čas v supermarketech

Populární platforma pro rezervaci stolů v restauracích Open Table rozšířila své služby, nově uživatelům umožňuje rezervovat si čas pro nakupování v prodejnách a supermarketech v USA. 

Nástroj vznikl za účelem podpořit spotřebitele v době koronavirové krize. Zatímco restaurace jsou kvůli snížení rizika nákazy uzavřené, lidé musí čelit cestám do supermarketů, kde udržení bezpečných rozestupů bývá skutečnou výzvou.

Prostřednictvím nového funkce mohou prodejny potravin a supermarkety korigovat počet osob, které najednou vstoupí dovnitř a vyvarovat se davům a zmenšit čekání nakupujících ve frontách. Velikost skupin a rezervačních slotů závisí na jednotlivých prodejcích.

Vše funguje na stejném principu jako rezervace stolu v restauraci. V rámci nové funkce mají lidé dvě možnosti:

 

Rezervovat si čas nákupu: stejně jako si uděláte rezervaci v restauraci, můžete si rezervovat čas vstupu do obchodu.

 

Online čekací listiny: Pokud jste si neudělali rezervaci předem, místo čekání na vstup do obchodu ve fyzické frontě, můžete prostě zadat kód na telefonu a zapíšete se na online čekací listinu. Potom vyčkáte na výzvu ke vstupu do prodejny v autě nebo na druhé straně ulice daleko od davů. 

 

Iniciativa začala fungovat 31. března 2020 v San Francisku a Los Angeles a nyní se rozšiřuje po celých Spojených státech. Dostupnost služby ve svém městě si lidé mohou ověřit v aplikaci nebo na webu OpenTable.

Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem

Contagious Insight

Podle posledního dění / Stejně jako množství dalších podniků nemá teď kvůli uzavření restaurací služba OpenTable žádné využití. Z vlastních zdrojů OpenTable zjistil, že od konce března bylo v restauracích o 100 % méně hostů než v předchozím roce. Společnost ale na změnu rychle zareagovala podle potřeb spotřebitelů tak, aby odpovídala nové normalitě a přišla s inovovanou adaptací svého stěžejního produktu. První reakce OpenTable na současnou situaci měla lidi vést k tomu, aby restaurace podporovali i nadále a nechali si dovážet jídlo domů, kupovali od nich dárkové poukazy a pomohli jim tak financováním jejich provozů. Zatímco první reakce firmy pomáhala podpořit restaurace, které s OpenTable spolupracují. Nyní se obrátila na potřeby spotřebitelů.  „Dali jsme dohromady tým techniků a postavili to za dobu kratší než týden,“ uvádí výkonný ředitel technologií OpenTable Joseph Essas. Schopnost reagovat flexibilně pomůže společnosti při další adaptaci v souvislosti s tím, jak se budou během pandemie potřeby zákazníků vyvíjet. Zůstaňte sví / Navzdory snaze zůstat relevantní a užiteční i tehdy, když se naše chování a priority mění, se společnosti nadále musí řídit srdcem. Contagious hovoří o organizačních principech, které pomáhají určovat jednání a rozhodování. Spoléhat na ně je v tomto neklidném čase, kdy by se značky snadno mohly stát terčem obvinění nejen za to, že jejich chování neodpovídá jejich povaze, ale mohly by dokonce riskovat obvinění z využívání situace k výdělku, obzvlášť důležité. Spoluzakladatelka Uncommon Lucy Jameson řekla nám poněkud pozitivněji řekla: „Předně si musíte rozmyslet, co vlastně prodáváte, to je urgentní, potom tomu podřiďte celý byznys. Posilovny, které si myslí, že prodávají prostor na cvičení, jsou zavřené, zatímco ty, které si uvědomily, že prodávají motivaci a sounáležitost, nachází nové publikum i příjmy online, což by jim mohlo pomoci přežít.  Nedávno jsme psali i o poslední kampani Time Out s názvem Time In, která si bere k srdci výše zmíněnou radu Lucy Jameson a úspěšně modifikuje svou základní nabídku tak, aby zůstala aktuální v době sociální izolace.  A co senioři? / Zatímco nový nástroj je užitečný k bezkontaktní regulaci davů v obchodech, jeho schopnost podporovat nejzranitelnější skupiny může být omezená. Jednou ze stěžejních rizikových skupin jsou lidé starší 70 let, kteří zatím využívali především zvláštní nákupní časy vyhrazené pro seniory. Iniciativa OpenTable bude užitečná při řízení provozu v obchodech obecně, ale pravděpodobně nebude nejvhodnější pro tuto věkovou skupinu, vzhledem k tomu, že 80 % osob starších 70 let v USA o OpenTable nikdy neslyšelo.  

Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout