Výrobce smartphonů klade důraz na humor a láká uživatele iPhonů, aby zkusili něco nového
Výrobce smartphonů Samsung spustil globální kampaň k uvedení nového telefonu Samsung Galaxy Z Flip 4. Kampaň Join the Flip Side má inspirovat k přechodu ke značce Samsung a apeluje na lidi, kteří věří, že jsou „věrní“ jiné značce (v tomto případě na fanoušky Applu).
Charakteristickým prvkem řady Z jsou skládací obrazovky, které umožňují snazší přenos bez omezení velikosti obrazovky. Dvě minuty dlouhé video od agentury Wieden + Kennedy, Amsterdam ukazuje hlavní hrdinku, které se zalíbí skládací telefon její kamarádky. Ihned však instinktivně reaguje: „Já bych k Samsungu nikdy nepřešla, miluju svůj telefon.“
Myšlenka na praktickou skladnost s ní ale zůstává a najednou ji vidí všude v každodenním životě (Knihy, sendviče, poklop na toaletě, jógové pozice a dokonce i hranatá pizza se dá bezvadně složit!). Zábavná reklama vyvrcholí, když se hrdinka pokusí svůj starý telefon přeložit a pak se raději rozhodne koupit Samsung Galaxy Z Flip 4 a „přejde na flip side“.
Na sociálních sítích reklamu podporuje série pěti videí o délce 15 vteřin. Vtipné animované spoty vyzdvihují praktičnost telefonu a jeho unikátní skládací prvek. V jednom z nich Samsung Galaxy Z Flip 4 běží vedle stáda cválajících koní, zatímco další jeho „kapesní charakter“ demonstruje ukládání a vytahování telefonu z nekonečného počtu kapes.
V Belgii navíc značka vyměnila autobusové sedačky za sedadla připomínající skládací telefony Samsung Z, které cestující mohli rozložit a posadit se na ně.
Výsledky / Samsung uvedl, že od vydání 7. září dostáhla reklama na YouTube 15 milionů organických zhlédnutí.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz