Most Contagious jsou dva dny, které vám v této divné době dají inspiraci do příštího roku. Registrace končí 30. listopadu, tak si pospěšte.
Most Contagious se koná 9. a 10. prosince v nové online podobě. Nabídne inspirativní přenosy nabité nejžhavějšími informacemi z londýnského Contagious hot-pink studia. Vstupenka stojí 5.000 Kč bez DPH.
Připojte se k nám a získejte přehled o strategiích, které stojí za nejlepšími kampaněmi z celého světa. Nezapomínáme ani nejnovější technologie a trendy, které ovlivní podobu marketingového světa v následujícím roce. Čas pro registraci na konferenci máte do 30. listopadu.
Rok 2020 je plný změn a změnou prošla i konference Most Contagious. Tentokrát vám dáváme výjimečnou šanci užít si dvoudenní virtuální event plný živých přenosů přímo z londýnského hot-pink studia. Účastníci zjistí, které z nadcházejících trendů jsou pro marketéry nejdůležitější a také odhalí strategie a výsledky nejlepších světových kampaní.
V průběhu dvou odpolední vám nabídneme pečlivě připravený výběr speakerů, kampaní a témat.
Každé ráno vás uvítáme u otevřeného trezoru naší platformy Contagious I/O a budete si moci vychutnat nejlepší prezentace z minulých let. Prostě jedinečný reklamní binge!
Ptáte se, jak moc chytlavé to bude?
Od tekutin k pocitům: tým stojící za kampaní Womb Stories od Bodyform, která boří tabu, prozradí, co potřebujete, abyste prosadili něco, co už jednou zafungovalo.
Samsung/Netflix/Aviation Gin / QLED + 6 Underground + Aviation Gin
„Moře jednotvárnosti“, těžko dosažitelný prodejní cíl a tři partneři, kteří k sobě prostě neladí. Připojte se k nám, abyste během poutavého vyprávění zjistili, jak se ze složitého dělá prosté a jak v Adam&eveDDB udělali reklamu, která zároveň prodává televize, filmy a gin.
Burger King / Moldy Whopper
Most Contagious se spojí s Mean Tweets a Fernando Machado, muž, který pro Burger King vytvořil kontroverzní zahnívající Whopper, bude čelit té nejostřejší kritice.
Coca-Cola / Open Like Never Before
Jak největší světová značka předvedla kapku optimismu v mizerné době? Jak byste během zdravotnické a ekonomické krize vyjádřili empatii, aniž abyste působili naivně a to nejen pomocí činů ale i slov?
Tom Standage, zástupce šéfredaktora a head of digital strategy v The Economist, nám poví, co bychom měli očekávat od nadcházejícího roku 2021: makroekonomické trendy, které ovlivní obchod, značky i zákazníky v průběhu celého roku.
Will Skeaping, aktivista
Extinction Rebellion
Covid-19 zdecimoval rok 2020, nicméně bývalý marketér, nyní aktivista, Will Skeaping připomene, že „klimatická a ekologická krize bezprostředně ohrožuje všechno a všechny – a zamává s našimi životy stejně jako další verze koronaviru, akorát, že navždy.“ Ale také nám prozradí, co bychom s tím měli v reklamě udělat.
Lucy Jameson, Nils Leonard, Natalie Graeme, spoluzakladatelé
Uncommon London
Kdybychom v rámci Most Contagious rozdávali ceny, Agenturu roku by bez váhání vyhráli Uncommon. Spoluzakladatelé Lucy Jameson, Nils Leonard a Natalie Graeme nám vysvětlí, jak vybudovali agenturu, která řadou kampaní obsahující v podstatě vše od televizí přes duševní zdraví až po… hřebíky přesně vystihla náladu roku 2020
Matías Muchnick, spoluzakladatel
NotCo
Pokud byste se rádi dozvěděli, jak se dělá budoucnost, můžete začít třeba u chilského start-upu, který využívá AI k výrobě rostlinných alternativ mléčných a masných produktů. Sledujte spoluzakladatele Mathiase Muchnicka a pochopíte, co a jak vlastně dělají a také, jak vypadá úspěch společnosti, která se potýká s jedním z největších problémů udržitelnosti.
Anuradha Chugh, marketingový ředitel
Ben & Jerry’s
Jak systém trestního soudnictví selhal u transsexuálních Američanů a Dvanáct způsobů, jak můžete přispět k vymýcení nadřazenosti bílé rasy. Titulky jsou přímé a vzbuzují různé představy a pocity, nicméně jejich zdroj vás možná překvapí. Rozhovor s evropskou marketingovou ředitelkou Ben & Jerry’s o způsobech, které má značka díky svému hlasu k dispozici pro vytvoření „propojené prosperity“ dodavatelů, zaměstnanců i zákazníků.
Oriel Davis Lyons, zakladatel
One School
O založení One School, první online reklamní portfolio školy pro kreativce - Černochy, která vznikla letos v létě. Přímo její zakladatel předá rady a tipy všem, kteří uvažují o spuštění vlastního programu zaměřeného na diverzitu, a vysvětlí, proč nedostatek rozmanitosti v našem odvětví začíná už ve škole.
Becca Peel, strategistka
Virtually Reality
Stále více značek přesouvá alespoň část svého podnikání online. Podíváme na výzvy a příležitosti, které jsou s tím spojené: Komu se v online prostoru daří a proč? Jelikož má nyní téměř každý aspekt našeho života virtuální ekvivalent, zaměříme se na důsledky, které to má pro nejen pro značky ale i jejich agentury.
Patrick Jeffery, Head of Advisory UK
The Great (Adland) Reset
Obavy z nekontrolovatelného kapitalismu rostou. Zaměříme se na argumenty, které je podporují a zeptáme se: Co musí značky příští rok udělat, aby přispěly k pozitivní změně?
Amelia Markham, strategistka
Social E-commerce
Vzestup social e-commerce změnil způsob, jak lidé nakupují. Jedno prosté „swajpnutí“ prstem nahoru na Instagramu, kterým všechno začalo, způsobilo zlepšení komplexního maloobchodního zážitku. Proč nakupování přes sociální sítě jen tak nevymizí? Vysvětlíme vám to.
James Swift, online šéfredaktor
Is Brand Activism a Good Strategy?
Stále více značek využívá reklamu k prosazování rozporuplných společenských a politických témat. Skutečně ale dopadu takových sdělení na své zákazníky a podnikání rozumí? James Swift zkoumá rozrůstající se množství akademických výzkumů, jež se snaží přinést odpověď. Ať už si myslíte, že aktivismus značek je vhodným způsobem, jak se zařadit do společnosti, a nebo že jde jen o domýšlivost, pomůžeme vám zvážit jeho rizika i přínosy.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz